zBLOGowani.pl

niedziela, 8 listopada 2015

Kochani dawno mnie tu nie było :) 
musicie mi wybaczyć:) 
jakoś bardziej na bieżąco śmigam po mojej stronce na fb 
to pewnie z tego powodu ,że uczestniczę obowiązkowo w 
różnych grupach związanych z decu i nie tylko :) 
muszę nadrobić chociaż troszkę dzisiejszym postem ...
od 29 .10 cierpię z powodu ząbka ...była chirurgia stomatologiczna ,
potem szwy , teraz brak zęba lecz dalej większy lub mniejszy ból ...
razem z bólem wpadłam w wir bombek , medalionów itd 
mało miejsca już w domku do wieszania hihi ...
zacznę od tyłu hihi ...
czyli te na bieżąco z wczoraj i dziś :) 
medalion zainspirowana serduchem Marty Kot :) 






oto bombeczka z Mikołajem i mnóstwem reliefów ...
co do reliefów to ostatnio ćwiczę dzielnie ;) 
coraz bardziej przypominają reliefy hihi ...


do południa powstała moja 1 bombka wklęsła 
reliefy były robione szpachlówką z budowlanego ...
ale nie wyszło najgorzej sami zobaczcie :)






powstał też duży medalion z grafiką łyżew vintage i 
całą siecią reliefów ti i tam ...





no i na koniec mała bombeczka też z reloefkami ...



chciałam Wam też pokazać dwie metamorfozy 
komódki z szufladkami i szafeczki z UK
zafascynowana od dawna turkusem nie mogło być 
inaczej oczywiście metamorfoza w kolorze turkusu :) 







Śpijcie spokojnie Kochani 
i do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz