zBLOGowani.pl

wtorek, 24 lutego 2015

Witam Wszystkich:)
zawieszka na drzwi gotowa i przy okazji zrobiłam kilka innych ...
jak już zasiadłam do mojego warsztatu"stołowego" to zrobiłam też kilka nowych pisanek ,nawet mi się spodobało;)muszę zamówić jeszcze kilka ,bo mnie troszku wciągnęło...
jak już pisałam kilkakrotnie reliefów na moich jajeczkach długo jeszcze chyba nie ujrzycie hehhe i daleko im do tych ,które krążą na necie :) ale chyba dlatego te moje są całkiem inne;)
dziś lub jutro zrobię foteczki zawieszek to wstawię , a dziś kilka
wielkanocnych grafik może komuś "coś" się przyda ...
dziś popołudniu mykam ze Szwagierką i Basią ze Starego Kredensu
do Herbaciarni w Bytomiu na herbatkę i ciasteczko z cieciorką no i
oczywiście na wielkie klachanie ;)
wstawiam też kilka fotek z moimi wypocinkami jajecznymi;)
miłego dzionka Kochani :)
 
 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz