zBLOGowani.pl

piątek, 10 marca 2017

Kochani :) 
no co mam Wam napisać zaległam w pracowni i tyle ...
przyleciałam na dwa i pół tygodnia , praktycznie nic nie robiłam innego 
jak realizacja zamówień :) prawie codziennie do 4 rano ;) 
dziś Wam troszkę pokażę resztę jak będę już w UK u wnuków 
kilka dni tamu zostałam szczęśliwą babcia wnusia :) 
czego chcieć więcej :) 
karafka i słoiczki 







ramka w formie okienka i chustecznik 












duże świece vintage 






jajeczka vintage 






jajeczka z różyczkami 







nie wiem , czy to już wszystko , bo dużo tego , a ja niebawem mykam 
na lotnisko odezwę się do Was już z Liverpoolu :) 
buziaki :) 

8 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych jajeczkach :) Wszystkie Pani prace są tak cudowne, że z utęsknieniem czekam na kolejne aby podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie :) teraz mała przerwa w mojej małej twórczości ...6 cudnych tygodni z wnukami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile cudownych rzeczy, pięknie wykonane. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wnuka!
    Jajeczka vintage i z różyczkami podobają mi się najbardziej, piękne rzeczy tworzysz.
    Miłego pobytu życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie :) bardzo się cieszę ,że podoba Ci się moja mała twórczość :) wnusio cudowny wnusia też to moja maleńka koleżanka jest super :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Iwonko. Gratuluję wnuka. Ja również zostałam babcią cudownego Mikusia. w październiku przyjdzie na świat mój drugi wnuk. Uściski przesyłam i buziaczki dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem :) podwójne babcie :) teraz sama wiem jaka to miłość do wnucząt ...Pozdrawiam serdecznie i przesyłam buziaczki

      Usuń