zBLOGowani.pl

niedziela, 28 sierpnia 2016

Witajcie :) 
nie wiem jak u Was u mnie upał na maxa ...ufff nawet za bardzo 
i jak zawsze lubiłam lato , słonko i ciepełko , zawsze leżałam plackiem na 
słoneczku w tym roku z racji przeżyć szpitalnych nie do końca lubię i 
muszę przyznać się bez bicia , że będę zadowolona jak się skończy i jesień i zimę
przetrzymam z moim biednym mężem w domku , a na wiosnę mam nadzieję nowe 
życie :) no jedno nowe życie będzie na bank , ale to innym razem ;) 
pewnie wiele osób teraz się krzywi co ja wypisuję , ale myślę ,że 4 operacje 
w jednym roku to Wam wszystko wyjaśnia...rzadko się użalam , ale 
dziś miałam potrzebę napisania kilku słów o tym ...
wracajmy do zdobienia ...
wczoraj skończyłam małą metalową doniczkę o bardzo ciekawym kształcie 
chciałam jej dodać jeszcze nóżki metalowe , ale te które mam na stanie 
były o wiele o wiele za duże ...




jak to zawsze ze mną ma być inaczej niż na koniec ...
miała być stara w tonacji srebra , a skończyła z turkusem i rdzą ;)
nie jest źle , ale chciałabym czasem zrobić coś tylko w kolorze starego srebra 
zastosowałam tu farby kredowe , ecoline , patynę i tusze do scrap 
podrapałam i oczywiście dodałam moje ulubione struktury 






a to moja doniczka przed tak wyglądała

znowu czekam na kuriera z niecierpliwością jak zawsze hihi 
teraz już przy drzwiach hahha 
oprócz szablonów , bo mam mało ;) zakupiłam kilka kolorów 
farby kredowe Renesans ciekawa jestem jakie będą ...mają dosyć ciekawe kolorki 
dotąd używałam Autentico , Americana decor , Pentart , i dwóch niemieckich firm 
mam nadzieję ,że Renesans przypadnie mi do gustu i będę zadowolona 
tak jak wspomniałam kupiłam przede wszystkim z powodu ciekawych kolorków 
zakupiłam też nowe patyny w ciekawych kolorkach oraz trzy patyny w proszku 
będziem znowu eksperymentować ...
no i lekkie zmiany w pracowni ...muszę się pozbyć dużej metalowej 
półki w kształcie serca ...jest wizualnie cudna , ale nie funkcjonalna 
a ja potrzebuję miejsca na nowe rzeczy :) 
ale się rozpisałam ...spadam dalej działać 
miłej niedzieli :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz