zBLOGowani.pl

piątek, 26 sierpnia 2016

Dzieńdoberek w tej fajny piąteczek :) 
dziś pokażę Wam coś co u mnie będzie służyć jak świecznik ...
myślę ,że to spód od jakieś starej lampy miało iść na śmietnik , ale ja 
oczywiście się zachwyciłam i już wiedziałam co z tym zrobię ;)
wczoraj do nocy kończyłam dziś od rana szukałam odpowiedniego 
światła i choć słonecznie to ciężko ...ale nie mogłam wytrzymać 
zawsze tak mam ;) i zrobiłam fotki 
oczywiście przed i po ...










zakochana jestem w odlewach z foremek :) nazbierało mi się już całe mnóstwo 
i myślę ,że na tym nie koniec hihi ...bo wiecznie mi mało wszystkiego 
wczoraj trafiłam na rosyjską stronę z foremkami i potem spać nie mogłam ;)
tyle mają wzorów i rodzajów och gdyby nie mąż hihi pewnie już bym zamówiła kolejne haha

dzięki nim można robić cuda z każdego nawet najzwyklejszego przedmiotu 
kilka sztuk zamówiła mi jeszcze synowa i muszę chwilkę cierpliwie poczekać ;) 
chciałam Wam też pokazać dwa obrazki na wczoraj , czemu na wczoraj 
akurat odezwała się Klienta z Uk właśnie wczoraj z zamóiwonkiem , a ja akurat 
kończyłam pakować paczkę do UK więc super się złożyło 
wszyscy zadowoleni Klientka , bo nie musiała płacić przesyłki do UK 
dziś kurier zabrał paczuszkę z obrazkami i kpl świeczek zamkowych z aniołkami :) 
fajnego weekendu życzę ...ja pewnie coś poskubię 
do następnego Iwcia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz