zBLOGowani.pl

środa, 1 czerwca 2016

Witam w słoneczną środę :) 
postawiłam zrobić coś dla siebie :) 
i oto jest mroczny słoik o fajnym kształcie z nakrętką w kształcie korony ...
pomysł był już dawno wystarczyło przysiąść i zrobić ...
do grafiki postanowiłam zastosować struktury oraz kolory 
pasujące ...lekko mroczne i ciemne , ale wydawało mi się ,że
takie właśnie będą idealnie pasować 
zdjęć dosyć sporo chciałam Wam pokazać struktury jakie 
porobiłam i jak wyszły ...
słoik stoi już na komodzie...ech stwierdzam nieskromnie ,że się udał ;)
zerknijcie sami przed i po ...















życzę Wam super popołudnia :) a ja mykam do pracowni 
malować pudełka,,,coś mi znowu świta w główce hihi

2 komentarze:

  1. Super prace, patrzę i podziwiam, lubię takie klimaty, butelki cudne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ...oczywiście bardzo się cieszę ,że Ci się podoba to co robię :) zapraszam znowu ...Pozdrowionka i miłego wieczorku :)

      Usuń