zBLOGowani.pl

środa, 20 kwietnia 2016

Kochani chyba znowu wpadłam w wir przeróbek i zdobienia hihi 
w pracowni album na zamówienie , którego Wam nie pokażę , bo Klientka 
sobie tak zażyczyła i ja to uszanuję :) 
pudełeczko z szufladkami , które Wam dziś właśnie pokażę , szafeczkę z 
szufladkami , no i moje słoiki o których pisałam ...
wiele się dzieje u mnie tak zawsze , albo nic , albo dużo ...
pudełeczko upolowałam na allegro za całe 8 zł ;) to kocham 
jeszcze bardziej metamorfozy tych przedmiotów 
ale tak już mam ,że widzę coś i zaraz widzę jak przerobię i co 
z tego będzie ...
z racji tego ,że metalowych dodatków wciąż przybywa , koraliki, kabaszony ,
blaszki , końcówki itd ...ochhhh ile tego mi się nazbierało 
kilka pojemniczków mam i komódek ale za mało jak się okazało ;)
potem jak coś szukam zajmuje to całe mnóstwo czasu 
a tak sobie posegreguję i będę mieć chociaż chwilkę porządek 
to pudełeczko przed i po ...








mam nadzieję ,że się Wam spodoba szczególnie jak zobaczycie jak 
wyglądała na początku hihi 
wracam do robótek a Wam życzę jak zwykle fajnego dnia ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz