zBLOGowani.pl

czwartek, 31 grudnia 2015

KOCHANI :)
życie jest nieprzewidywalne jednak i czasem się niczego nie spodziewasz , a tu 
niespodzianka niekoniecznie miła ...
cały splot zdarzeń i nie jest jakbyś chciała ...
cóż życie pewnie jeszcze nie raz tego doświadczę ...
oby tych milszych było więcej niż tych złych ...
co mam \wam napisać mam skręconą kostkę i jestem uziemiona ...
strasznie bolało ...trochę przechodzi , najgorsze martwi mnie 
powrót do Polski i mam nadzieję ,że jakoś się dokuśtykam do samolotu :)
trzymajcie kciuki :) 
a ja co dziś spędzę sylwestra z opatrunkiem i okładem byleby nie bolało ;)

W Nowym Roku życzę Wam:
12 miesięcy zdrowia,
53 tygodni szczęścia,
8760 godzin wytrwałości,
525600 minut pogody ducha
I 31536000 sekund miłości.
ja w tym roku ze skręconą kostką ;) , ale co tam damy radę byleby nie bolało
a Wy szalejcie do białego rana i bądźcie szczęśliwi :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz