zBLOGowani.pl

środa, 9 grudnia 2015

Kochani znowu troszkę zaniedbała bloga :) 
przyznaję się bez bicia :) 
ale znowu brak czasu , latam i latam , działam i działam ...
do tego wszystkiego przyczepiła się jakaś choróbka i opryszczka
że wstyd wychodzić hihi ;) ale trzeba i tyle ...
szykuję paczkę do UK więc trwa kompletowanie wszystkiego ...
potem tylko chwilką i fruuu do Liverpoolu :) 
cudowne święta , wszyscy razem no i nowa osóbka w naszej 
rodzince , czyli moja wnusia Mijka :) 
zrobiłam bombkę wklęsłą z reliefami 
chciałam ,żeby była troszkę inna niż serca akrylowe 
mam nadzieję ,że mi się udało ...
oto ona 










dalej ćwiczę cierpliwie reliefy grubsze ze szpachlówki 
bo te cieńsze już całkiem całkiem wychodzą ...
zrobiłam też album na specjalne zamówienie mojej 
kochanej synowej :) no no kochana , każdemu takie życzę :)
aaa muszę o tym wspomnieć ,że moja synowa wciągnęła się 
w świat zdobienia i też robi cuda :) tylko ,że jej wychodzą 
cudeńka zaraz na początku :) zdolna dziewczyna ...
oto album 









niebawem Wam pokażę różne ozdoby na choinkę nawet wpadłam na 
pomysł ,żeby ozdobić pudełeczka od zapałek :) 
kończę też 5 medalionów oraz zmetaliowany album :)
a teraz życzę Wam super wieczorku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz