zBLOGowani.pl

wtorek, 10 listopada 2015

Dzieńdoberek :) 
nie ma to ja wstać z bólem gardła i katarem ...:( 
pomijam fakt ,że od prawie 2 tygodnie cierpię z powodu wyrwania
zęba i szycia dziurki po nim :(
ile można brać tabletki przeciwbólowe , a teraz znowu choróbsko ...
dalej działam z ozdobami świątecznymi , ale chyba lekko 
opadam z sił jak widzę na fb jak ktoś sprzedaje bombkę 
wklęsłą za całe 15 zł i jak tu wycenić swoje parce ...
ile preparatów człowiek używa do uzyskania końcowego efektu 
do tego papier , elementy metalowe , konturówki , łańcuszki itd 
i jak tu sprzedać za 15 zł 
napiszę szczerze , jakbym miała sprzedać za 15 zł to niech wiszą
mi w domku i cieszą moje oczka , albo będą idealne na 
prezenciki :) 
ojjj Iwcia koniec marudzenia ...bo zanudzasz hihi
jakiś czas temu uzyskałam na mojej stronce fb 1000 polubień 
w związku z tym zrobiłam rozdawajkę ...
i oto nagrody tej rozdawajki ...
pojadą ze mną do Chorzowa , bo akurat Iza jest z Chorzowa 
i mamy się spotkać na kawce :) 
oto zeszycik serducho akrylowe i mydełko ...





muszę jeszcze wspomnieć jak dobry gest poczyniłam 
koleżanka z grup na fb pasjonatka chartów poprosiła mnie , czy 
bym nie mogła pomóc biednym charcikom oferują jakieś moje 
cacka na licytację 
zawiozłam kilka rzeczy , może nie dużo , ale zawsze coś :) 


a teraz mykam na zakupki chociaż się nie chce na maxa...
 za oknem ponuro i deszczowo ...
miłego wtorku Kochani :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz