zBLOGowani.pl

czwartek, 15 października 2015

Witam cieplutko:)
jak widzieliście latałam jak dzika po tych angielskich jarmarkach :)
miałam już nie iść no , ale byłam jednak w ubiegłą niedzielę no i skoro
okazało się ,że będzie druga paczka to poszłam na całość hihi no i 
poszalałam ,że hej :) ale znowu były same okazje hihi












tyle mi się udało upolować :) większość pozostanie ze mną w moim domku , a 
kilka rzeczy po przeróbkach na sprzedaż :) bo przecież ja już nie mam miejsca hihi;)
tą szafeczkę z szufladką pomaluję i poprzecieram i będzie stała w mojej łazience 
będzie idealnie pasować do mojego lustra :)
tylko jedno mnie martwi:(
dziś miał być kurier po paczki i niby był ...a jednak nie i dobiorą je dopiero
w poniedziałek więc paczki dotrą tydzień po mnie nie wiem jak to 
przeżyję hihi ...to nie jest po mojemu ;)
oprócz gracików jest tam też mnóstwo prezencików dla bliskich 
niestety dostaną z lekkim opóźnieniem hihi
no cóż tego nie przeskoczę ...
jak wrócę to mam latania po lekarzach i dentystach więc znowu będzie młyn 
potem przygotowania do Wszystkich Świętych i ogarnięcie kompozycji 
dla mnie , znajomych i na zamówienie :)
ale damy radę mam nadzieję jak zawsze ...
miłego wieczorku Kochani ...

1 komentarz:

  1. Iwonko!!! Widzę tyle wspólnego między nami, ze aż chce mi się krzyczeć dlaczego jesteś tak daleko. Cudne klimaty i cudowne prace widzę , że jeszcze wiele pracy przede mną aby doścignąć Ciebie. Pozdrawiam serdecznie Margo.
    Mój blog nieco zaniedbany: czarymargo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń