zBLOGowani.pl

piątek, 19 grudnia 2014

Jak już wspominałam kilka razy w  niedzielę rano lecę z mężem do Liverpoolu 
do syna i synowej :)))
tym bardziej Święta będą bardziej udane i rodzinne ...
szkoda tylko,że w domku zostaje młodszy syn z przyszłą synową , ale oni mają
nas ciągle ...trzeba się jakoś podzielić:)
mam nadzieję ,że jeszcze nie raz zasiądziemy razem przy stole wigilijnym...
a już na pewno jak zakupię moje upragnione siedlisko :)

zatem jutro ostatnie przygotowania , sprawdzenie bagaży i wczesnym rankiem 
autkiem do Krakowa na lotnisko...

Chciałam już dziś przesłać Życzenia Świąteczne i zaprosić do obejrzenia 
różnych świątecznych obrazków , które mi się szczególnie spodobały 
i jeszcze raz zapraszam do obejrzenia linka na wesoło;) 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz