zBLOGowani.pl

niedziela, 2 października 2016

Kochani :) 
chwilkę mnie tu nie było i tyle zaległości się nazbierało ...
czas pędzi jak szalony , a przy nim ja teraz to widzę hihi ...
ciągle coś robię , tworzę , zdobię i przerabiam ...sama się 
zdziwiłam ile tego haha...
otóż zacznę po kolei tak jak powstawały rzeczy , czyli na 
pierwszy ogień idzie pudełko - książka 





mega zabawa i wyzwanie z nowymi preparatami ...dlatego też jest całe 
mnóstwo zdjęć ,żeby pokazać szczegóły 



inna struktura na górze , inna na brzegu i inna na tyle 



w przerwie między strukturami postanowiłam zrobić coś 
lekkiego i jasnego co bardzo rzadko mi się zdarza 
ale od czasu do czasu potrzebuję po prostu zrobić coś 
takiego zwykłego , prostego a jakże wyjątkowego 
tym razem to serducha z różyczkami jak wiecie różyczek 
nigdy za wiele i jest to bardzo wdzięczny motyw, który 
prawie wszędzie się sprawdza szczególnie na małych ozdobnych przedmiotach 






jedno z nich idzie już w świat muszę do niego dorobić jeszcze dwa z aniołkami 
w ślad za serduchami postanowiłam zrobić kpl medalionów o 
różnych wielkościach , ale z motywem o tej samej tematyce 
no i znowu różyczki ...







od razu skradły serce Wiolki z UK i muszę dorobić do nich jeszcze
tacę oczywiście z różyczkami ...
także moja mała twórczość gości w UK cieszy mnie to bardzo 
są już świece zamkowe , szkatułka z pozytywką , a tym 
razem kpl medalionów z tacą 
dziś wzięłam się za medaliony ...hmmm i za koronki 
sami ocenicie pewnie jutro ...ojjj długa droga przede mną 
kiedy znowu zabiorę się za moje ulubione grubsze reliefy 
które ćwiczę już od dawna ...
Kochani mykam słodkich snów ...idę ogarnąć pracownię i nynać 
trochę jestem zmęczona ...papa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz