zBLOGowani.pl

piątek, 15 grudnia 2017

Dzieńdoberek :) 
wielkie zaniedbanie bloga niestety z mojej strony a co na usprawiedliwienie 
totalny brak czasu zamówienia , targi w Poznaniu , współpraca z cadence 
no i tak jakoś wychodzi ...wybaczcie 
na bieżąco jestem na fb
dziś kilka prac wykonanych chwilkę temu 
sople sopelki wielkie i w super kształcie jak dla mnie 
takie troszkę zamkowe




miałam też dziki napad hihi na magnesy na lodówkę vintage 
trochę ich powstało oto kilka z nich 





powstały też rdzawe medaliony 




powstał też komplet łazienkowy w srebrze zdobi cudną łazienkę wraz z
sopelkami w srebrze 










powstała też w drodze eksperymentu szkatułka na biżuterię 
czemu eksperyment ? kombinowałam z niby kafelkami 








no i na koniec różany komplecik 
taca karafka i wazon na róże w złocie 







to nie wszystko , ale nie będę Was zanudzać :) 
buziaki i do następnego :) 


2 komentarze:

  1. Witam, same wspaniałości! W jaki sposób pokolorowałaś motywy na rdzawych medalionach? Bardzo mnie zaintrygowały.. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) cieszę się ,że Ci się podoba moja twórczość , motywy na medalionach najpierw pomalowane czarną farbą i poprzecierane woskiem koloru cupper

      Usuń