zBLOGowani.pl

wtorek, 3 października 2017

Kochani mój blog totalnie zaniedbany :) 
na fb stronka na bieżąco , poza tym co poniedziałek post na blogu sklepu 
https://dreams-decor.pl/ z preparatami Cadence
postaram się chociaż troszkę poprawić :) 
nie będę się za dużo rozpisywać pokażę Wam co ostatnio zrobiłam 
mydełek cała masa zerknijcie uwielbiam je robić 












to najnowsze ;) i tylko tyle hihi ...

następnie zaczęłam produkcję magnesików na lodówkę i zakładek 
jakoś mnie tak tknęło na magnesy vintage 
pomyślałam ,że nie ma tego i postanowiłam wykorzystać sklejki 
zalegające gdzieś w domu ...



















ufff trochę tego się narobiło hihi ;) 
i w tym momencie zatęskniłam za czymś większym 
i zrobiłam tablicę kredową na kuchenne zapiski 
oczywiście  vintage , bo jakby inaczej z aniołem gipsowym 
w roli głównej 











zostało mi do pokazania jeszcze dwie cudne szkatułki , ale to 
już na dniach , bo dziś chyba masa zdjęć myślę ,że wystarczy 
jeszcze jedna informacja 
warsztaty z Cadence zapraszamy 
album na zdjęcia 


do następnego :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz