zBLOGowani.pl

wtorek, 31 maja 2016

Kochani :) 
mija drugi bardzo pracowity tydzień ...ogarnęłam prawie wszystko ...
zostało mi do zrobienia dwie tace , ale czekam aż przyjdą kurierem...
nie wiem do czego zacząć tyle mam Wam do pokazania 
pudełka vintage , tacę , butelki i świeczki i deski ...ufff trochę tego 
zacznę na świeżo o butelek i świeczek ...
muszę się Wam pochwalić ,że moje zamkowe świeczki cieszą się 
uznaniem i bardzo się podobają oto one ...








i oto drugi kpl świeczek na podstawce 











dla tych samych Klient ozdobiłam dwie butelczyny 
super zabawa ze strukturami i kolorkami :)











resztę przedstawię w następnych postach 
za dużo by tego było na raz i pewnie troszku za nudno 
a tego bym nie chciała :) 

2 komentarze:

  1. hmmmm Romantyczno kobieto-cuda tu wyczyniasz:))) Radujesz oczy i duszę:) Pozdrawiam cieplutko:0
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak cudny komentarz :) za to teraz cieszy się moje serducho :) będę dalej wyczyniać ...zaglądnij czasem ...Pozdrowionka :)

      Usuń